Jak reklamovat

 
Jak reklamovat výrobek?

1.    Reklamační formulář  - vytiskněte a důkladně vyplňte. reklamacni-protokol.

2.    Pokud nemáte možnost reklamační formulář vytisknout, můžete takový formulář vypsat podle vzoru i ručně.

3.    Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:

Jiří Havel

Železná 670/15

Brno

619 00

4.    Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.

5.    Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.

6.    Reklamované zboží může být zasláno soudnímu znalci na posouzení.

Používáme ověření věku Adulto